Annabis Cremcann Q10 Men pleťový krém pro muže 50 ml Annabis

Annabis Cremcann Q10 Men pleťový krém pro muže 50 ml

Dostupnost: 
Do obchodu »
home

Doprava ZDARMA

pro objednávky nad 1.500 Kč

sync

Vrácení zboží do 14 dní

zdarma a bez rizika

thumbs-up

Prověřený český obchod

s kvalitními produkty

cart

Nakupujte kdykoli

máme otevřeno 24 hodin denně

Popis produktu

Jasný hit, Annabis Cremcann Q10 Men pleťový krém pro muže 50 ml co nám vyrábí Annabis - tento produkt objednáte ve výhodné akci za 225 Kč. Ceny a dodací lhůty tlačíme stále dolů. Běží vám čas na BEZPLATNOU dopravu k objednávkám v hodnotě 1000 Kč a víc! Nakoupit a ještě ušetřit, co si přát víc.

Annabis Creamcann Q 10 Men přírodní pleťový krém obsahuje nenasycené mastné kyseliny omega 3-6, koenzym Q 10 a přírodní extrakty, které pokožku dokonale vyživují, regenerují a zmírňují nežádoucí podráždění po holení. Po aplikaci přírodního pleťového krému bude pokožka zklidněná, pevná, pružná a svěží.

Výsledek:

  • Mírní zarudnutí a podráždění po holení
  • Vyživuje a regeneruje pokožku
  • Pevnější, pružnější a svěží pokožka

Složení:

  • Mandlový olej
  • Omega 3-6 nenasycené mastné kyseliny
  • Koenzym Q 10

Použití:

Krém aplikujte ráno a večer na čistou pokožku obličeje a krku.

 

Parametry produktu Annabis Cremcann Q10 Men pleťový krém pro muže 50 ml

  • Název: Annabis Cremcann Q10 Men pleťový krém pro muže 50 ml
  • Cena: 225 Kč
  • Výrobce: Annabis
  • EAN: 8594167142502

Podobné produkty

Annabis Cremcann Q10 Men pleťový krém pro muže 50 ml

Další produkty od výrobce

Annabis

Zákazníky doporučované zboží, Annabis Cremcann Q10 Men pleťový krém pro muže 50 ml od populárního výrobce Annabis - tento hit pořídíte za výhodnou cenu 225.00 CZK. Poskytujeme vám příjemný nákup z vašeho počítače, tabletu či smartphonu. NEPLAŤTE DOPRAVNÉ A BALNÉ, nabídka platí pro objednávky v hodnotě nad tisíc korun. Takový nákup potěší vás i vaši peněženku.

Výrobce nabízí špičkové produkty ve svém oboru. Podívat se na všechny výrobky značky .

Možnosti dopravy a platby